26 Ağustos 2011 Cuma

kanseri semizotuyla yendi

Kanseri semizotu ve süs kelebekleriyle yendi - video açılmazsa buraya tıkla Silivri'de yaşayan eski gazeteci Hikmet Anılmış, 2006 yılında yakalandığı kanser hastalığını, bol bol semizotu yiyerek atlattı.

Semizotunun yanında, çok sayıda doğal bitki ve özellikle sarımsak tükettiğini ifade eden Anılmış, eski kadın çoraplarından yaptığı süs kelebekler sayesinde bol bol stres attığını, sakin ve huzurlu geçirdiği günlerin de hastalığı yenmesinde büyük katkısı olduğunu söyledi.

Silivri Büyükçavuşlu Mahallesi'nde yaşayan eski gazeteci Hikmet Anılmış, 2006 yılında troid kanserine yakalandığını söyledi. Hastalığını öğrenmesinin ardından Silivri'deki özel bir hastanede tedavi gördüğünü ifade eden Anılmış, "Tedavi gördüm ancak hastalığım yenileyince Cerrahpaşa Tıp Fakültesi'ne gittim.Çeşitli tedaviler uygulandı ,eski durumuma göre ağrılarım hafifledi. Doktorum tamamen stresten uzak bir yaşam sürmemi, kendimi oyalayacak bir şeylerle ilgilenmemi tavsiye etti.

Eve geldikten sonra eşim ve çocuklarımın yardımı ve desteğiyle günlük olarak verilen reçeteleri uyguladım. Gün ve gün ne yemişsem defterime not aldım.Semizotu, karadut, sarımsak ve yoğurt yiyerek kanseri yendim. Düzenli olarak tahlillerimi doktoruma gönderdim ve kanserli olan kısmın iyileştiğini öğrendim" dedi.

Anılmış, hastalığı süresince bitkisel ilaçlara büyük merak sardığını söyledi. Bol bol semizotu tükettiğini belirten Hikmet Anılmış, "Akşam yemeklerinde eşim yapardı ve onu yediğimde ağrılarımın azaldığını hissettim. Sarımsaklı yoğurt ile karıştırıp yediğimde ağrılarımın daha da azaldığını hissettim ve devamlı olarak onları tüketmeye başladım. Ayrıca karadut reçeli çokça tükettim. Bir gün bu hastalığını yeneceğimi umut ettim ve önce Allah'ın sonra bu bitkiler sayesinde kanseri yendiğimi düşünüyorum" diye konuştu.

Anılmış, hastalığı yenmesindeki en büyük etkenlerden birinin de, sakin ve huzurlu saatler geçirmesini sağlayan süs kelebekler olduğunu söyledi. Eski kadın çoraplarından süs kelebekler yaptığını belirten Anılmış, "Süs kelebekleri yapmaya eşimin tavsiyesi ile başladım. Bunları yapmaya başladığımda ayrı bir atmosfere giriyorum.

Her şeyi unutuyorum. Hastalığımı düşünmemek için, 'ben hastayım' diye düşünmek için iyi duygular sarf ederek topluma karışmam için bunları yapmaya başladım. Benimle aynı hastalığa yakalananlara tavsiyem, inançlı olsunlar, iyi duygular beslesinler, bu hastalığı yeneceklerine inansınlar, mevsimsel gıdaları yesinler, morallerini daima yüksek tutsunlar, kesinlikle doktorlarını dinlesinler ve mutlaka sabırlı olsunlar" ifadelerini kullandı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder